top of page

Od odpadka do izdelka


Začne se s pobiranjem ponošenih kavbojk. Samo parkrat sem dala pobudo med svoje prijatelje in znance, naj prinesejo stare hlače v predelavo. Od takrat naprej kavbojke prihajajo iz vseh strani. Kavbojke pobiram na Češkem, kjer se kopičijo pri meni doma. Moje starše velikokrat počaka kakšna vreča obešena na vratih ali vržena čez ograjo. Tukaj doma v Radovljici mI kavbojke poda soseda na stopnišču, me počakajo vrečke na obešalniku v vrtcu, ali kavbojke zbere tašča v svojem kolektivu. Navdušuje me dinamika, katero moja mala reciklaža doživlja in ne morem verjeti, koliko uporabnega materiala obstaja med ljudmi.


Rezanje


Čistim kavbojkam odrežem vse šive. Kavbojke so velikokrat raztrgane, z luknjami na kolenih, zadnjici ali med stegni. Tudi te kavbojke uporabim, saj luknje popravim, kar na končnem izdelku prav dobro zgleda. Žepe na zadnjici odparam. Tako dobim največ materiala, kar ga je iz enih starih hlač mogoče dobiti. Sledi likanje izrezanih kosov.

Razrez na trakove


Izrezane kose režem na trakove. Širina trakov se razlikuje glede na končni izdelek. Na obeh straneh trakov računam kar 2 cm za šiv, ker to omogoča odlično obdelavo šiva. Sledi kombiniranje trakov iz različnih kavbojk. S tem izdelki dobijo poseben videz v raznih odtenkih modre ali črne barve.

Šivanje


Trakove sešijem skupaj tako, da vsak šiv posebej zlikam, robove zavijem in obšijem. Šivi oz. robovi izdelkov so odlično obdelani, brez nitk, tako da se ne parajo. Izdelke s tem tudi dobro utrdim, da ohranijo obliko. Moj cilj so reciklirani izdelki vrhunske kvalitete, ki trajajo.

Končni izdelek


Kup odpadkov v lepem izdelku.


join us

 for the 

PARTY

Recipe Exchange @ 9pm!

bottom of page